۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۰۸

رئیس کل دادگستری کرمان:

۱۰۶ نفر از محکومان کرمان مورد عفو رهبری قرار گرفتند

۱۰۶ نفر از محکومان کرمان مورد عفو رهبری قرار گرفتند

کرمان - رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۱۰۶ نفر از محکومان این استان به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) مورد عفو رهبری و تخفیف مجازات قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد در تشریح این خبر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اساس پیشنهاد ریاست قوه قضائیه با عفو و تخفیف مجازات سه هزار و ۴۵۸ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان ۱۰۶ محکوم شامل عفو و تخفیف مجازات شده اند، افزود: از این تعداد ۶۶ نفر با استفاده از عفو رهبری آزاد شده اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: همچنین در راستای عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ۴۰ نفر از محکومان استان کرمان نیز مشمول تقلیل مجازات شده اند.

موحد با اشاره به این مطلب که از مجموع محکومان مشمول عفو رهبری در کرمان، ۱۱ نفر زن بوده اند، تصریح کرد: مددجویان مشمول عفو رهبری مربوط به زندان‌های کرمان، جیرفت، زرند، رفسنجان، بم، کهنوج، شهربابک و بافت بوده اند.

کد خبر 5346191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha